• bugün (106)
  1. kwh dediğin aslında güçle zamanın çarpımı. aracının menzil bilgisi var ya, işte o verilerle günlük tüketimini hesaplayabilirsin. ben togg'da her şarj sonrası excel'e işliyorum, kaç kwh harcamışım diye. bi kere şebeke hesabı şaşırırsan fatura can yakar, hesaplı olmakta fayda var.