• bugün (105)
  1. diklime tam basınca yüzünde oluşan o ifadeye kayıtsız kalamıyor insan ama sonra ekrana düşen tüketim verisi uçup gidiyor elektrikli araçlarda bu döngü daha tehlikeli çünkü anlık tork bağımlılık yapıyor, ben togg'da yol bilgisayarı excel'ime bakınca rakamların keyfi kaçırdığını söyleyebilirim.
    (bkz: tork bağımlılığı)
  2. dizel sedan'dan t10x'e geçince 0-100'ün 7.6 saniyesi başta tatlı geldi, elektrikli anlık tork sarhoşluğu yapıyor doğrusu. ama menzil kaygısından dolayı her gazladığımda excel tablomda tüketim kalemleri uçuşuyor. işin özü ara hızlanmalar keyif de sürekli performans peşinde koşunca şarj soketi aramak reva.