-
gelen modellere baktıkça insanın içi gidiyor, özellikle yazılım güncellemeleriyle tesla'yı biraz eskitmeye başladılar. 2025'te çıkacak modellerde 800v mimarisi standartlaşıyor neredeyse, batarya teknolojisi de ilerlemiş durumda. çin markaları tayfun gibi geliyor, byd'nin yeni modelleri f/p canavarı olacak gibi. avrupalılar biraz ağır kalıyor bu yarışta, onlar da tedarik zinciri derdinde. tesla'nın model 3'ü hâlâ iyi ama eskisi kadar ‘wow’ etkisi yok, rekabet arttıkça fiyatlar da şekillenecek. 2026'da işler kızışacak, ‘geç kalmadım mı’ diye düşünmeyin derim.
- bugün (107)
- / 4
- otsv indirimi geldi mi
- togg servis ağı yorumları 2
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- formula e nin geleceği ne olur
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- tesla servis gerçekten zor mu
- lastik seçimi yaz kış farkı
- dc hızlı şarj nedir 2
- tatilde elektrikli araçla neler oluyor
- ioniq 5 kullanicilari ne diyor
- zoe ikinci el alınır mı şimdi
- şehirlerarası şarj molası pratikleri
- sarj kuyrugu muhabbeti
- tesla hisse senedi düşüncesi
- renault zoe ikinci el tavsiyesi
- en iyi şarj istasyonu hangisi
- rivian ve lucid türkiye ye gelir mi
- ikinci el tesla alinir mi simdi
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi 2
- yeşil enerji yavaş şarj anldıbına mı gelir
- türkiye nin elektrikli araba markası
- fiat 500e kullanıcı yorumları
- şarj istasyonu kuyrukları 2
- elektrikliye ses sistemi taktırma 2
- en ucuz elektrikli araba hangisi 2
- fiat 500e test eden
- otonom sürüş seviyeleri
- elektrikli araç bagaj hacmi
- devlet elektrikli araç teşvikleri
- elektrikli araç direksiyon temizliği 2
- / 4