-
kemalpaşa'daki şarj istasyonunda yirmi dakika bekledim, öndeki araç yüzde 90'dan 100'e geçmeyince sinir krizi geçirdim. wallbox kursanıza be kardeşim evde, bu milleti ne halde bırakıyorsunuz.
- bugün (108)
- / 4
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- pişmanım elektriğe geçtik de ne oldu
- lüks elektrikli araçlar abartılıyor mu
- bagajda pratiklik sıkıntıları
- aile karşı çıkıyor ne yapmalı
- ac ve dc şarj arasındaki fark
- otsv indirimi geldi mi
- togg servis ağı yorumları
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- formula e nin geleceği ne olur
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- tesla servis gerçekten zor mu
- lastik seçimi yaz kış farkı
- dc hızlı şarj nedir 2
- tatilde elektrikli araçla neler oluyor
- ioniq 5 kullanicilari ne diyor
- zoe ikinci el alınır mı şimdi
- şehirlerarası şarj molası pratikleri
- sarj kuyrugu muhabbeti
- tesla hisse senedi düşüncesi
- renault zoe ikinci el tavsiyesi
- en iyi şarj istasyonu hangisi
- rivian ve lucid türkiye ye gelir mi
- ikinci el tesla alinir mi simdi
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi 2
- yeşil enerji yavaş şarj anldıbına mı gelir
- türkiye nin elektrikli araba markası
- fiat 500e kullanıcı yorumları
- şarj istasyonu kuyrukları 2
- elektrikliye ses sistemi taktırma 2
- / 4