-
sıkışık ankarada kullanınca otonom sürüş dedikleri olayın l2 seviyesinde takılı kaldığını görüyorsun. ben t10x kullanıcısı olarak diyorum ki herkes "l3 gelecek l4 dönem" diye atıp tutuyor ama şu an yollardaki araçların çoğu o şerit takip sisteminden öteye gidemiyor. togg'un bu konuda vaatleri vardı ama güncellemelerle ne kadar yol alırız bilinmez. mühendis kafasıyla söylüyorum: seviyeler birbirine karıştırılıyor, en temel tanım basit l0'dan l5'e işleyen aslında bir kademe. yalnız reklamı öyle bir yapıyorlar ki insanlar "araba kendini sürsün" sanıp aldatılıyor. ben rakamda gerçekçi olalım isterim, her elektrik markasında bu tanımlar yeşil gözlük değildir, yolda test et, gör.
- bugün (107)
- / 4
- şarj istasyonu kuyrukları 2
- elektrikliye ses sistemi taktırma 2
- en ucuz elektrikli araba hangisi 2
- fiat 500e test eden
- otonom sürüş seviyeleri
- elektrikli araç bagaj hacmi
- devlet elektrikli araç teşvikleri
- elektrikli araç direksiyon temizliği 2
- id 4 deneyim raporu 2
- elektrikli araç vergisi hesabı 2
- gerçekçi menzil hesaplama 2
- benzinli vs elektrikli kriz anı 2
- ikinci el teslanın bilinmeyen yüzü 2
- 800v mimari olayı 2
- elektrik elektronik mühendisliği
- ikinci el renault zoe
- gaza basınca içiniz gidiyor mu
- ev şarjı ile anında dolum
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar 2
- wallbox ne kadar yakar
- kwh hesabı merak edenler
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- one pedal driving alışkanlığı
- dc hızlı şarj deneyimleri
- mercedes eqe sahipleri
- elektrikliyle uzun yol raporu
- menzil kaygısı bir hastalık mı
- lüks tarafta elektrikli atak
- elektrikli araç terimleri
- togg hisse değeri
- / 4