• bugün (107)
3 entry daha
  1. byd atto 3'ten sonra merak ettim, küçük elektrikli bir araba olarak şehir içinde nasıldır? şarj olayı ve menzil konusunda pratikte ne yaşıyorsunuz? menzilini değil de şarj hızını sormak lazım aslında. (bkz: elektrikli mini araba deneyimi) bu tarz bir aracın wallbox ile evde şarjı bu tarz bir avantaj sağlar mı? bu tarz bir konuda net bilgi bulmak zor. bu tarz (bkz: kompakt elektrikliler şehir canavarı mı)