-
şu ötv indirimi muhabbeti iyi güzel de, ben byd atto 3 aldıktan sonra bir şey fark ettim. teşvikler yazılı belli ama iş uygulamaya gelince devlet dairelerinde gezerken canın çıkıyor. ötv'siz fiyatı duyunca cennetten köşk kapmış gibi seviniyorsun ama wallbox bağlantı ücreti, sigorta, kasko derken o indirim bir anda eriyor. yine de şu an altına hücum var, maymun iştahlı insanlar "bir gün indirim biter" diye dükkan açtı. evde şarj eden için gerçekten avantajlı ama herkesin evi müsait değil, apartman yöneticileri çok antipati besliyor bu işlere. benim tavsiyem şu: teşvikler cazip diye hesap yapın, aylık faturayı düşünmeyen sonra gelen ek masraflara şaşırıyor.
- bugün (107)
- / 4
- şarj istasyonu kuyrukları 2
- elektrikliye ses sistemi taktırma 2
- en ucuz elektrikli araba hangisi 2
- fiat 500e test eden
- otonom sürüş seviyeleri
- elektrikli araç bagaj hacmi
- devlet elektrikli araç teşvikleri
- elektrikli araç direksiyon temizliği 2
- id 4 deneyim raporu 2
- elektrikli araç vergisi hesabı 2
- gerçekçi menzil hesaplama 2
- benzinli vs elektrikli kriz anı 2
- ikinci el teslanın bilinmeyen yüzü 2
- 800v mimari olayı 2
- elektrik elektronik mühendisliği
- ikinci el renault zoe
- gaza basınca içiniz gidiyor mu
- ev şarjı ile anında dolum
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar 2
- wallbox ne kadar yakar
- kwh hesabı merak edenler
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- one pedal driving alışkanlığı
- dc hızlı şarj deneyimleri
- mercedes eqe sahipleri
- elektrikliyle uzun yol raporu
- menzil kaygısı bir hastalık mı
- lüks tarafta elektrikli atak
- elektrikli araç terimleri
- togg hisse değeri
- / 4