-
tesla model 3'le istanbul'dan bodrum'a gittik, rotayı bir kere bile şarj düşünmeden çizdim çünkü wawa ve sarj bitti demedim. ilk yıl otonom sürüşe güvenip menzil hesabını yapmadan dalan var ama gerçek şu ki bu araba o kadar akıllı ki siz neredeyse benzin istasyonunu unutuyorsunuz. biraz abartma ama menzil kaygısını pazarlama stratejisi sanıyorum.
-
vallahi ben de byd atto 3'le başlayınca çok korkuyordum ama wallbox kurulumundan sonra evde doldurup çıkınca rahatladım. izmir'de oturuyorum, günlük işe gidiş-geliş yetiyor da artıyor. şehir dışına çıkmadıkça menzil kaygısı biraz abartılıyor. ama uzun yolda şarj istasyonu sırası görene kadar konuşmayın, o zaman içiniz rahat mı bilemem.
- bugün (109)
- / 4
- one pedal ile uyum sağlama süreci 2
- batarya garantisi kac yil
- regeneratif fren
- çin elektrikli sedan fiyatı performans
- en iyi elektrikli hatchback
- togg t10x sahibi olanlar
- hızlı şarjda sıra kavgası
- buz gibi klimalı afyon yolu
- tesla servis randevu kaosa bak
- cybertruck türkiye ye gelir mi
- benzinli ile elektriklinin gerçek maliyeti
- şarj istasyonu seçerken dikkat edilmesi
- 2026 yenı elektrikli model beklentisi
- elektrikliye ses sistemi taktırma
- byd atto 3 memnuniyeti sorgulanır mı
- elektriklide iyi ses sistemi
- klima açınca menzil düşüşü
- byd atto 3 ilk izlenimler
- 500e değil de hacıoğlu şarj ağı
- menzil kaygısı yalan mı
- togg servis ağı yorumları 2
- formula e nin çekiş gücü
- elon musk neden sevilmiyor
- togg t10x sahibi olmak
- benzinli vs elektrikli maliyet
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- atto 3 le 1000 km yapılır mı
- elektrikli araç yarışları heyecanı
- togg hisseleri ne durumda
- servis deneyimleri hangi markada nasıl
- / 4