-
tesla model 3 ile tek pedalla yaşamaya başlayalı beri, frene basmayı neredeyse unuttum diyebilirim. ilk başta garip geliyor, debriyajsız araba kullanmaya benzeyen bir his var, ama bir haftada alışıyorsunuz.
trafikte inanılmaz rahatlatıyor, özellikle istanbul'da dur-kalk trafikte sürekli debriyaj-fren derdinden kurtuluyorsunuz. tek dezavantajı, alışkanlık yapıp başka arabaya geçince frene basmadan durabileceğinizi sanmanız. bence devrim niteliğinde bir özellik, herkesin denemesi lazım.
- bugün (109)
- / 4
- wallbox ne kadar yakar
- kwh hesabı merak edenler
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- one pedal driving alışkanlığı
- dc hızlı şarj deneyimleri
- mercedes eqe sahipleri
- elektrikliyle uzun yol raporu
- menzil kaygısı bir hastalık mı
- lüks tarafta elektrikli atak
- elektrikli araç terimleri
- togg hisse değeri
- tesla ota sorunları
- kışın menzil eriyenler derneği
- servis deneyimleri hangi markada nasıl 2
- kwh nedir nasıl hesaplanır
- lüks elektrikli araç karşılaştırması
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- hızlı şarj istasyonu deneyimleri 2
- mini cooper se gerçek menzil ne
- şarj kuyruğu çilesi
- supercharger ağı işte böyle çalışıyor
- kemik gövde terimi
- one pedal sürüş keyfi
- benzinli vs elektrikli
- elektrikliyle tatil planı
- batarya garantisi ne kadar sürer
- her gün aynı süre mi şarj
- elektrikliyle uzun yolculuk
- hangi markada servis nasıl
- model y sahipleri ne diyor
- / 4