• bugün (109)
  1. tesla model 3 ile tek pedalla yaşamaya başlayalı beri, frene basmayı neredeyse unuttum diyebilirim. ilk başta garip geliyor, debriyajsız araba kullanmaya benzeyen bir his var, ama bir haftada alışıyorsunuz.

    trafikte inanılmaz rahatlatıyor, özellikle istanbul'da dur-kalk trafikte sürekli debriyaj-fren derdinden kurtuluyorsunuz. tek dezavantajı, alışkanlık yapıp başka arabaya geçince frene basmadan durabileceğinizi sanmanız. bence devrim niteliğinde bir özellik, herkesin denemesi lazım.
   tümünü göster