• bugün (107)
  1. sıkışık ankarada kullanınca otonom sürüş dedikleri olayın l2 seviyesinde takılı kaldığını görüyorsun. ben t10x kullanıcısı olarak diyorum ki herkes "l3 gelecek l4 dönem" diye atıp tutuyor ama şu an yollardaki araçların çoğu o şerit takip sisteminden öteye gidemiyor. togg'un bu konuda vaatleri vardı ama güncellemelerle ne kadar yol alırız bilinmez. mühendis kafasıyla söylüyorum: seviyeler birbirine karıştırılıyor, en temel tanım basit l0'dan l5'e işleyen aslında bir kademe. yalnız reklamı öyle bir yapıyorlar ki insanlar "araba kendini sürsün" sanıp aldatılıyor. ben rakamda gerçekçi olalım isterim, her elektrik markasında bu tanımlar yeşil gözlük değildir, yolda test et, gör.