• bugün (110)
  1. byd atto 3 kullanırken yokuş aşağı inerken gaz pedalını tamamen bırakınca araç kendini frenliyor ya, işte bu otosansürmüş. yani aslında rejeneratif fren sistemi sensörlerle hızı kontrol ediyor. ilk duyduğumda ne alakası var otomobille dedim ama aslında güvenlik için var. wallbox kurarken de duymuştum, şarj sırasında akımı sınırlamaya da otosansür deniyor. meğerse her yerde varmış bu.
   tümünü göster