• bugün (105)
1 entry daha
  1. byd atto 3 sahibi olarak model y'yi merak ediyorum, wallbox kurulumu ve fatura hesabı aynı mı acaba. bir arkadaşım şehir içinde 15 kwh/100 km ortalaması aldığını söyledi, benzer gibi görünüyor. (bkz: evde şarj maliyeti)