• bugün (105)
  1. byd atto 3 alırken bu indirim sayesinde ciddi kar ettim, ama devlet ne zaman kısar diye de içim rahat değil. şarj istasyonu yatırımlarına yönlendirilse daha mantıklı olmaz mıydı. (bkz: ötv matrahı güncellemesi)