• bugün (108)
  1. ümraniye'den selam, model 3'ümle yazıyorum. tesla hissesi alınır mı dersen, musk'ın tweett'leriyle oynadığı bir piyasa var ortada. ben teknolojiye güveniyorum ama hisseye güvenmek için biraz daha sağlam bilanço görmek lazım.

    bu tarz (bkz: elon musk tweetleri)
    bu tarz (bkz: elektrikli araç hisseleri)
    bu tarz (bkz: yatırım tavsiyesi değildir)