• bugün (110)
  1. forumlarda çok övülüyor ama türkiye'deki sayısı hâlâ kısıtlı, bir de byd'nin yeni bataryaları acaba uyumlu mu değil mi onu merak ediyorum.
  2. şu an bizim atto 3 ile kullanamıyorum farklı standarttan ama duyduğum kadar var. yazın yolculuk yapan biri anlatmıştı, yoğun saatte yarım saat kuyruk beklemiş. yine de çalışma garantisi en yüksek ağ bu olsa gerek.

    (bkz: hızlı şarj ağı kıyası)