• bugün (112)
  1. iki yıldır togg kullanıyorum, excel'imde her şarjı kaydediyorum. soğutma sistemi çalışmazsa canına okur, hızlı şarjda lfp pilin ömrüne dikkat etmek lazım. tavsiyem bataryayı %90'ın üstünde tutmayın, ama illa full şarj isteyen de var.
  2. %100 şarjda bırakmak bataryayı yormaz diyenlere inanma, lfp olsan bile uzun vadede acısını çıkarıyor. yazılımcı kafasıyla söylüyorum, algoritma da defalarca doldur boşalt yapınca bozulur.