• bugün (110)
  1. bir arkadaş aldı, geçen hafta bindim. şeytan tüyü var arabanın, tasarımı gerçekten başka bir class. ama pratik tarafta işler biraz değişiyor. 800v mimarisi hızlı şarjda fark attırıyor, doğru. fakat bizim memlekette o 350 kw'lık şarj cihazı sayısı maalesef parmakla gösterilir. menzil konusuna gelince, kışın ısıtma açınca rakamlar bir tık hayal kırıklığı yaratıyor. yine de şarj soketi sağlam, altyapı olgunlaştıkça tadından yenmez bu araba.