• bugün (110)
6 entry daha
  1. iki yıldır biniyorum, excel'de her şarjı, tüketimi, km başı maliyeti kaydediyorum. söyleyeyim, yazın menzil 400 km civarı rahat görülüyor, kışın 320-330'a düşüyor. şarj ağı konusunda hâlâ beklentinin altındayız, bazen trugo'da kuyruk oluyor can sıkıcı. yerli üretim olması gurur veriyor, ama 'milli' diye pazarlanınca yapılan sorunu dile getirmek de ayıplanıyor. oysa rakamlar ortada, tüketim 17-18 kwh/100 km bandında, fena değil. fanatik olmaya gerek yok, güzel araba ama daha çok yolu var.