• bugün (110)
3 entry daha
  1. altı aydır biniyorum, sorgulanır mı sorgulanmaz mı bilemedim ilk başta. aldıktan sonra bir ay 'acaba hata mı ettim' diye düşündüm, çünkü wallbox montajında usta bulmak dert oldu izmir'de. şimdi her sabah garajda dolu bataryayı görünce içim rahat. teknolojik özellikler güzel, ekran dev gibi ama yazılım ara sıra donuyor, çin malı diye geçiştirmek istemem ama var böyle ufak tefek sorunlar. fiyat/performans olarak şu an elektrikli entry seviyesinde en mantıklı araba bence.