-
şu ötv indirimi muhabbeti iyi güzel de, ben byd atto 3 aldıktan sonra bir şey fark ettim. teşvikler yazılı belli ama iş uygulamaya gelince devlet dairelerinde gezerken canın çıkıyor. ötv'siz fiyatı duyunca cennetten köşk kapmış gibi seviniyorsun ama wallbox bağlantı ücreti, sigorta, kasko derken o indirim bir anda eriyor. yine de şu an altına hücum var, maymun iştahlı insanlar "bir gün indirim biter" diye dükkan açtı. evde şarj eden için gerçekten avantajlı ama herkesin evi müsait değil, apartman yöneticileri çok antipati besliyor bu işlere. benim tavsiyem şu: teşvikler cazip diye hesap yapın, aylık faturayı düşünmeyen sonra gelen ek masraflara şaşırıyor.
-
ötv matrahı affı gelsin diye dua ediyoruz ama gelen giden yok, model 3 sahibi teşvik görmeyeli 10 yıl oluyor neredeyse.
- bugün (106)
- / 4
- audi e tron alınır mı 2
- ikinci el elektrikli araç rehberi
- rejeneratif frene alışma sürecim
- bev phev hev farkı
- en iyi elektrikli hatchback
- mercedes eqe fiyat performans
- ankara istanbul şarj molası
- beygir gücü nedir
- elektrikli araç sessizliği rahatsız ediyor
- 800 volt mimarisi avantajları
- şarj süresi hesaplama rehberi
- satın alırken şarj istasyonu seçimi
- devlet elektrikli araç teşvikleri
- şehirlerarası şarj molası pratikleri
- en iyi şarj istasyonu markaları
- cybertruck türkiye yollarına çıkar mı
- audi e tron için en ucuz wallbox hangisi
- fiat 500e şehir içinde kaç km gidiyor
- elektrikli araç terimleri
- benzinli vs elektrikli maliyet
- byd atto 3 ile fatura şoku
- tesla hissesinin durumu
- aile elektrikliye nasıl ikna edilir
- batarya garantisi kac yil
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı 2
- sohbet terimleri anlaşma kılavuzu
- elektrikli araçla kış yolculuğu
- şarj istasyonlarında sıra çilesi
- benzinli vs elektrikli maliyet karşılaştırması
- mini cooper se kullanıcı yorumları
- / 4