• bugün (105)
  1. şarj istasyonunda sıra beklerken insanın aklına bin tane algoritma geliyor. mola vermemiz lazım mantığı güzel hoş ama öndeki abi %95'e kadar doldurmayı bırakmıyor, sinirleniyorsun. yoksa tesla süperşarjer ayrı kalburüstü dersiniz ama ramazan bayramı çıkışında orada da kuyruğa girebildiğimi gördüm. menzil kaygısı efsane değil, şarj kuyruğu banko gerçek.