-
şu ötv indirimi muhabbeti iyi güzel de, ben byd atto 3 aldıktan sonra bir şey fark ettim. teşvikler yazılı belli ama iş uygulamaya gelince devlet dairelerinde gezerken canın çıkıyor. ötv'siz fiyatı duyunca cennetten köşk kapmış gibi seviniyorsun ama wallbox bağlantı ücreti, sigorta, kasko derken o indirim bir anda eriyor. yine de şu an altına hücum var, maymun iştahlı insanlar "bir gün indirim biter" diye dükkan açtı. evde şarj eden için gerçekten avantajlı ama herkesin evi müsait değil, apartman yöneticileri çok antipati besliyor bu işlere. benim tavsiyem şu: teşvikler cazip diye hesap yapın, aylık faturayı düşünmeyen sonra gelen ek masraflara şaşırıyor.
- bugün (107)
- / 4
- rivian ve lucid türkiye ye gelir mi
- ikinci el tesla alinir mi simdi
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi 2
- yeşil enerji yavaş şarj anldıbına mı gelir
- türkiye nin elektrikli araba markası
- fiat 500e kullanıcı yorumları
- şarj istasyonu kuyrukları 2
- elektrikliye ses sistemi taktırma 2
- en ucuz elektrikli araba hangisi 2
- fiat 500e test eden
- otonom sürüş seviyeleri
- elektrikli araç bagaj hacmi
- devlet elektrikli araç teşvikleri
- elektrikli araç direksiyon temizliği 2
- id 4 deneyim raporu 2
- elektrikli araç vergisi hesabı 2
- gerçekçi menzil hesaplama 2
- benzinli vs elektrikli kriz anı 2
- ikinci el teslanın bilinmeyen yüzü 2
- 800v mimari olayı 2
- elektrik elektronik mühendisliği
- ikinci el renault zoe
- gaza basınca içiniz gidiyor mu
- ev şarjı ile anında dolum
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar 2
- wallbox ne kadar yakar
- kwh hesabı merak edenler
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- one pedal driving alışkanlığı
- dc hızlı şarj deneyimleri
- / 4