-
dostum bak şimdi, atto 3'ü alalı 6 ay oldu. benzinli arabamla ayda 3 bin tl yakıyordum, şimdi evdeki wallbox'tan şarj ediyorum, faturaya yansıması belki 500 600 tl. ama şu an elektrik zammı gelince hesap değişir mi dersen, vallahi ben de merak ediyorum. uzun vadede hesaplı gibi görünüyor da bakalım göreceğiz.
- bugün (105)
- / 4
- elektrikli araç terimleri
- benzinli vs elektrikli maliyet
- byd atto 3 ile fatura şoku
- tesla hissesinin durumu
- aile elektrikliye nasıl ikna edilir
- batarya garantisi kac yil
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı 2
- sohbet terimleri anlaşma kılavuzu
- elektrikli araçla kış yolculuğu
- şarj istasyonlarında sıra çilesi
- benzinli vs elektrikli maliyet karşılaştırması
- mini cooper se kullanıcı yorumları
- elektrikli araç vergisi hesabı 2
- tek pedalla surme deneyimi
- hizlanma hissinin pesine dusmek
- ac ve dc şarj arasındaki fark 2
- hızlı şarjda sıra kavgası
- mercedes eqe star yemeyenlere
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- servis deneyimleri ve markalar
- togg t10x sahibi olmak
- evde şarj istasyonu önerileri
- formula e gerçekten zaman kaybı mı
- şarj ağı labirenti
- çin malı elektrikli araç yorumu
- elektrikli araç ses sistemi önerileri
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar
- mercedes eqe sahipleri
- audi e tron alınır mı
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- / 4