• bugün (113)
  1. önce bi ötv indirimi yaptılar, millet elektrikliye yöneldi. şimdi de şarj istasyonu desteği dağıtıyorlar. güzel de, bu teşvikler yeterli mi dersen, vergi geliri düşünce hemen frenliyorlar işi. bi bakıyorsun ötv muafiyeti kalkmış, insanlar eski benzinliye dönmüş.
  2. otv dilimleri düşük tutuldu diye üzülüyoruz ama gümrük vergilerine takla atınca aynı hesap. teşvik elektronikçi dayıya emir ne yazık ki.