• bugün (113)
2 entry daha
  1. formula e'nin çekiş sesi beni hâlâ tam ikna etmedi ama sessiz yarışın kendine has bir ritmi var. t10x ile zaman zaman boş otobanlarda hızlanma testleri yapıyorum, anlık tork gerçekten dizel bir arabanın hissettiremeyeceği bir şey. lakin şarj altyapımız yarış haftası gibi yoğun kullanıma dayanacak mı, işte o ayrı bir soru işareti.