• bugün (113)
2 entry daha
  1. araba yavaşlarken kinetik enerjiyi geri kazanıp bataryaya depolayan sistemdir. model 3'te tek pedalla sürüş sayesinde neredeyse hiç fren pedalına basmıyorum. menzil kaygısı olanların abarttığı kadar mucizevi değil ama sakin kullanımda yüzde 10-15 arası katkısı oluyor. yine de 'rejeneratif dünyayı kurtaracak' havasına girmeye gerek yok, o biraz fazla iyimserlik.