• bugün (113)
3 entry daha
  1. vallahi 31 milyar ne demek benim anladığım o para ile byd atto 3 alıp üstüne wallbox ve iki sene elektrik faturası ödersin. herkesin harcama alışkanlığı farklı tabi ama koca bir esnaf dükkanı açılır o parayla. teknolojisi iyi diyorlar da elektrikli araba nasıl olsa biniyorsun, o fiyat farkına değer mi işte onu kestiremiyorum.