• bugün (105)
  1. herkes konuşuyor ama çoğu kişinin xyz ne demek haberı yok, lfp batarya ile ncm arasındaki farkı bilen sayısı az. menzil kaygısı efsane diyenlere soruyorum, weep nedir bilmiyorlar halbuki. (bkz: terim enflasyonu) (bkz: internetten iki video izleyip uzman olmak) (bkz: evde şarj ünitesi ne ala)
  2. kütü gibi j1772 öğrendikten sonra wallbox'ın soket tipine bir ad bulamadım ama herkes gibi konuşana kadar kendince türetiyoruz. dc hızlı flaş çay gibi bir terim var mı yok, iş disiplininden çok esprili olmak lazım. atto 3'te 'hizaa'ya ben bir anlam veremedim gerçi ama olsun, yeni terimleri seviyorum.