-
byd atto 3'ümle ben de ısındım aslında bu işe. formula e'yi izledikçe sessiz yarış fikri garip geliyor ama lastik kokusu ve viraj sesleri yetiyor. wallbox'tan gece şarj edip ertesi gün yarış izlemek ayrı keyif.
-
izmir'de byd atto 3'ümle trafik ışıklarında kalkış yaparken yanımdaki benzinli arabaya fark atınca bazen keyifleniyorum ama sonra aklıma geliyor: bunun bir yarışı var mı gerçekten? formula e var bir de elektrikli drag yarışları ama türkiye'de henüz organize bir elektrikli araba yarışı kültürü oluşmadı.
(bkz: şarj istasyonu sırası yarış değildir) (bkz: sesiz güç fark edilmez) gidip de elektrikli aracımla pistte bir tur atmayı çok isterdim, ama wallbox taktırmaya çalışırken aldığım elektrik faturası beni düşündürüyor — yarışmak lüks olur bu şartlarda.
- bugün (103)
- / 4
- servis kabusum marka marka
- tesla supercharger deneyimleri
- audi e tron için en ucuz wallbox hangisi
- togg hisseleri ne durumda
- togg servis ağı nasıl
- bmw i4 gerçek kullanıcı yorumları
- klima menzil excel tablosu 2
- elektrikli suv bakana pratik öneriler
- audi e tron teknik servis tatli mi
- otonom surus deneyimleri
- ac dc şarj arasındaki fark
- porsche taycan ilk izlenim
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- otonom sürüş seviyeleri 2
- id 4 kullanıcı yorumları 3
- yaz kliması menzil vurumu
- hyundai ioniq 5 tecrübeleri
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- elektrikli araba yarışları
- elektrikli araç vergileri 2
- byd atto 3 ile fatura şoku
- elektrikli motosiklet yorumları
- rivian ve lucid gelis tarihi
- dort ceker elektrikli onerileri
- elektrikli araç vergileri çıldırdı
- ikinci el elektriklide nelere dikkat
- bir pedalla sürmeye alışmak
- formula e gerçekten izlenir mi 2
- elon musk aklıma takılanlar
- tek pedalla istanbul ankara masalı
- / 4