• bugün (103)
  1. byd atto 3'ümle ben de ısındım aslında bu işe. formula e'yi izledikçe sessiz yarış fikri garip geliyor ama lastik kokusu ve viraj sesleri yetiyor. wallbox'tan gece şarj edip ertesi gün yarış izlemek ayrı keyif.
  2. izmir'de byd atto 3'ümle trafik ışıklarında kalkış yaparken yanımdaki benzinli arabaya fark atınca bazen keyifleniyorum ama sonra aklıma geliyor: bunun bir yarışı var mı gerçekten? formula e var bir de elektrikli drag yarışları ama türkiye'de henüz organize bir elektrikli araba yarışı kültürü oluşmadı.

    (bkz: şarj istasyonu sırası yarış değildir) (bkz: sesiz güç fark edilmez) gidip de elektrikli aracımla pistte bir tur atmayı çok isterdim, ama wallbox taktırmaya çalışırken aldığım elektrik faturası beni düşündürüyor — yarışmak lüks olur bu şartlarda.