-
bir arkadaşımda ev6 var, birkaç kez kullanma fırsatım oldu. benim tesla model 3'ten sonra baya farklı geldi. öncelikle direksiyon başında oturma pozisyonu çok ferah, iç mekan kalitesi gerçekten iyi. hızlanması tatmin edici ama yazılım tarafı tesla kadar akıcı değil. şarj hızı 800v mimari sayesinde etkileyici, istanbul içi kullanımda menzil sıkıntısı çekmezsiniz. yine de ota güncellemeleri konusunda kore markalarının biraz daha geride olduğunu söylemeliyim. umraniyede bir yokuşta denedim, kalkışta sorun yok, süspansiyonu model 3'e göre daha yumuşak.
-
dostumda var, şarj hızı ve iç ferahlığı iyi ama menzil verileri tıpkı t10x'te olduğu gibi kağıt üstünde kalıyor.
- bugün (102)
- / 4
- formula e nin geleceği ne olur
- bagaj hacmi ve pratiklik
- ikinci el teslanın bilinmeyen yüzü
- çin malı elektrikli araba alınır mı
- batarya garantisi süreleri
- byd atto 3 kullanıcı yorumları
- türkiye şarj ağı kullanılabilir mi 2
- batarya garantisi ne kadar 2
- fiat 500e yorum 3
- wallbox 2
- hızlı kargo ile gelen büyük mutluluk
- şarj süreleri gerçekçi tablo 2
- klima menzil kaybı yazın
- kwh nedir nasıl hesaplanır 2
- mini cooper se gerçekten küçük ama keyifli mi
- ikinci el elektrikli araç alırken nelere dikkat
- ucuz ev sahibim elektrikli araba mi alcak 2
- kia ev6 günlük kullanımda nasıl
- 2025 2026 elektrikli araçlar
- tesla model 3 izlenimleri
- supercharger ağı çare mi
- lüks elektrikli araçlar mantıklı mı
- şarj süresi tablosu var mı
- amerikan markalar türkiye ye gelir mi
- şarj hızı kıyaslama tablosu
- uygun fiyatlı elektrikli araç önerileri
- lüks evlerde elektrikli araç gerçeği 2
- tesla hisse fiyatı
- klima menzil kaybı
- evde wallbox kurulumu
- / 4