• bugün (110)
  1. yazın klimayı açınca menzil düşüyor diye ağlayanları duyunca gülüyorum, ben aracı şarj ederken klimayı evde açıyorum.
  2. togg t10x ile kışın klimayı açınca menzil düşüşü tam %18 oluyor rakamlarla oynarsak dizel sedan zamanında hiç bu kadar kafam karışmamıştı