-
yazın klimayı 23 dereceye alıp gidiyorum, menzil kaybı %10-15 civarı oluyor. excel'de tüketim verilerime baktım, kışın ısıtma daha çok yakıyor. klima pek korkulacak gibi değil yani.
-
elyaf gömlekle oturanlara inat, yazın klimayı açınca menzil direk düşmüyor ama agresif kullanırsan aracın kendi yakup abi'yi aratır. test ettim, 32 dereceye manuele alıp soğutunca yolda yüzde 7-8 fark ediyor. efsane değil, kompresör alet ister.
- bugün (103)
- / 4
- lüks tarafta elektrikli atak
- elektrikli araç sessiz olunca
- benzinli vs elektrikli kriz anı
- renault zoe ikinci el
- elektrikli araç sessizliği yorumları
- devlet teşvikleri ve ötv indirimi
- farklı bir olay
- formula e nin geleceği ne olur
- bagaj hacmi ve pratiklik
- ikinci el teslanın bilinmeyen yüzü
- çin malı elektrikli araba alınır mı
- batarya garantisi süreleri
- byd atto 3 kullanıcı yorumları
- türkiye şarj ağı kullanılabilir mi 2
- batarya garantisi ne kadar 2
- fiat 500e yorum 3
- wallbox 2
- hızlı kargo ile gelen büyük mutluluk
- şarj süreleri gerçekçi tablo 2
- klima menzil kaybı yazın
- kwh nedir nasıl hesaplanır 2
- mini cooper se gerçekten küçük ama keyifli mi
- ikinci el elektrikli araç alırken nelere dikkat
- ucuz ev sahibim elektrikli araba mi alcak 2
- kia ev6 günlük kullanımda nasıl
- 2025 2026 elektrikli araçlar
- tesla model 3 izlenimleri
- supercharger ağı çare mi
- lüks elektrikli araçlar mantıklı mı
- şarj süresi tablosu var mı
- / 4