• bugün (103)
  1. yazın klimayı 23 dereceye alıp gidiyorum, menzil kaybı %10-15 civarı oluyor. excel'de tüketim verilerime baktım, kışın ısıtma daha çok yakıyor. klima pek korkulacak gibi değil yani.
  2. elyaf gömlekle oturanlara inat, yazın klimayı açınca menzil direk düşmüyor ama agresif kullanırsan aracın kendi yakup abi'yi aratır. test ettim, 32 dereceye manuele alıp soğutunca yolda yüzde 7-8 fark ediyor. efsane değil, kompresör alet ister.