• bugün (109)
  1. byd atto 3 aldıktan sonra işte bu duruma düştüm. ilk başta normal modda gezerken bir gün sport moda alıp gazladım. o anki o itme hissi insanı gerçekten bağımlı yapıyor. benzinde böyle bir tepki yok. şimdi wallbox'tan şarj ediyorum, fatura biraz gelsin de görürüm ama yine de vazgeçemiyorum. bir arkadaşım atto 3'ün 0-100'ü saniye bazında hızlı değil diyor ama şehir içi ışıklarda kalkışta çoğu arabayı toz ediyor. durum ciddi, bağımlılık ilerliyor.
   tümünü göster