• bugün (106)
  1. iki yıldır togg kullanıyorum, excel'imde her şarjı kaydediyorum. soğutma sistemi çalışmazsa canına okur, hızlı şarjda lfp pilin ömrüne dikkat etmek lazım. tavsiyem bataryayı %90'ın üstünde tutmayın, ama illa full şarj isteyen de var.