• bugün (100)
  1. bir arkadaşta denk geldim, bir hafta kadar kullandım. arada tesla model 3'ümle de karşılaştırma fırsatım oldu. konfor anlamında i4 gerçekten daha oturaklı bir araba, iç mekân kalitesi de malum bmw'nin o premium hissini veriyor. lakin yazılım tarafı işte bmw'de biraz tökezliyor, arayüz ağır geliyor ara sıra, ota güncellemeleri istediğin kadar hızlı gelmiyor. menzil konusunda pek bir fark yok aslında, i4 road trip'lerde daha rahat ettiriyor yine de. ama o anlık gaz tepkimesi model 3'te daha keskin bence, bmw daha yumuşak geçiyor. velhasıl ikisi de güzel araba, hangisi önce denk gelirse artık.