• bugün (105)
2 entry daha
  1. ancak iş için gittiğimde kullanabiliyorum Istanbul şarj ağlarını. genel olarak Eşarj ve Şarjnet noktaları yoğun ama üsküdar civarı gece saatlerinde dolu oluyor. Ankaradaki kadar boş ve plansız değil açıkçası. ama ölçümlerim gösteriyor ki bir istasyonun yarısı arızalı halde beklemiş durumda. bunu excel'e işleyince sinir bozucu. hani şöyle her durakta çalışan iki soket görünce keşke T10X'i garajdan çıkarmasaydım dedirtmiyor değil.