• bugün (105)
  1. ankaralı bir sinir küpü olarak şarj işi benim için hesaplı kitabı bir hayat dert. iki yıldır togg kullanıyorum ve evimi işimi hatmetmeden uzağa gittigim zaman 'enerjim gitsin olarak' düşünmek gerektiğini öğrendim. işin içine yaz/kış eklemesi giriyor tabi. ankarada kışın dc şarj istasyonlarının performansı düşer; dağı'ında bir aletle karşılaşmak istemiyorsanız zorlu enerji gibi firmalar yeterli değilmistan. esgo, zorlu ve scharj kombinasyonu yaparak bir network stratejisi kurulanları gördükçe l. benim excel’de 4 farklı hata/hizin istasyon raporun var. deneyimin netliği lauft zum beispiel: baskent osb’de zemsel enerji’nin 150 kw'lik çift dallı ünitesi o ibreyi en hızlı şey hissettirir, denemelisin. kesinlik içinde konuşuyorum.

    bu tarz planlamayı sevmeyenler evde doldurmayı tercih ediyor.