• bugün (103)
  1. byd atto 3'ü aldıktan sonra çevremden çok duyuyorum bu soruyu. açıkçası ilk başta tereddütüm vardı, ama 3 aydır kullanıyorum, pişman değilim. batarya teknolojileri gerçekten iyi, menzil konusunda Avrupalı rakipleriyle aşağı yukarı aynı seviyedeler. en büyük sorun şarj ağı değil, yedek parça ve servis ağının Türkiye'de tam oturmamış olması. wallbox'ı taktırdım, elektrik faturası da dizelden çok daha hesaplı geldi. kafam hala biraz karışık doğrusu, ama paraya kıyıp aldıysanız binin gitsin, fazla kurcalamayın.
  2. cebindeki telefonun, evindeki modemin çinli olduğunu unutup arabaya gelince "abi bunlar teneke ya" diyen dayıyı pistten alalım lütfen.

    (bkz: volvo' nun sahibinin çinli olması)