-
byd atto 3'ü aldıktan sonra çevremden çok duyuyorum bu soruyu. açıkçası ilk başta tereddütüm vardı, ama 3 aydır kullanıyorum, pişman değilim. batarya teknolojileri gerçekten iyi, menzil konusunda Avrupalı rakipleriyle aşağı yukarı aynı seviyedeler. en büyük sorun şarj ağı değil, yedek parça ve servis ağının Türkiye'de tam oturmamış olması. wallbox'ı taktırdım, elektrik faturası da dizelden çok daha hesaplı geldi. kafam hala biraz karışık doğrusu, ama paraya kıyıp aldıysanız binin gitsin, fazla kurcalamayın.
-
cebindeki telefonun, evindeki modemin çinli olduğunu unutup arabaya gelince "abi bunlar teneke ya" diyen dayıyı pistten alalım lütfen.
(bkz: volvo' nun sahibinin çinli olması)
- bugün (103)
- / 4
- lüks tarafta elektrikli atak
- elektrikli araç sessiz olunca
- benzinli vs elektrikli kriz anı
- renault zoe ikinci el
- elektrikli araç sessizliği yorumları
- devlet teşvikleri ve ötv indirimi
- farklı bir olay
- formula e nin geleceği ne olur
- bagaj hacmi ve pratiklik
- ikinci el teslanın bilinmeyen yüzü
- çin malı elektrikli araba alınır mı
- batarya garantisi süreleri
- byd atto 3 kullanıcı yorumları
- türkiye şarj ağı kullanılabilir mi 2
- batarya garantisi ne kadar 2
- fiat 500e yorum 3
- wallbox 2
- hızlı kargo ile gelen büyük mutluluk
- şarj süreleri gerçekçi tablo 2
- klima menzil kaybı yazın
- kwh nedir nasıl hesaplanır 2
- mini cooper se gerçekten küçük ama keyifli mi
- ikinci el elektrikli araç alırken nelere dikkat
- ucuz ev sahibim elektrikli araba mi alcak 2
- kia ev6 günlük kullanımda nasıl
- 2025 2026 elektrikli araçlar
- tesla model 3 izlenimleri
- supercharger ağı çare mi
- lüks elektrikli araçlar mantıklı mı
- şarj süresi tablosu var mı
- / 4