• bugün (109)
  1. geçen yaz eşimle birlikte karar aldık, atto 3 ile antalya'ya gidelim dedik. önceden rota üzerinde tüm şarj noktalarını haritaya işaretledim, app soruyorum - çalışan yerlere bak dosyalamıştım. Burdur'da bir tane 40dk bekledik sıradan, moral bozdu. yoksa istasyon buldukça hakan şükür çektim. dedim dostlara: planlamaya vakit harcayın, wallbox'tan çıkarken full bastıksa büyük dert yok, yoksa duble yol otantik deneyim.
   tümünü göster