-
togg kullandığım için doğrudan tesla supercharger ağını kullanmadım ama eşimmerka sistemine vekaleten baktığımda bir network firmasının işletmeye alması bence tüm tüketiciler için adil değil. madem tesla burada yerleşim planlarını onaylatıp inşaat yaptırdı, cihazları kendi test etti niye % 30 siz alıyorsunuz oralısınız? ve roket dokuz numarayı tam yapamıyorsun.
diğer markalar kullanınca plug&charge beklersin gide git introları ve başla sürecinde hata verme. onu geçtim kaba bağlantılarda gerek memba gerek bpr klima raporları türlü türlü. bence tesla adam akıllı Eşarj atlas trüfel buzdolabı pahalısın.
asıl derdi yirmi dk da %10'dan 80'e atıcaksın diyorlar, doğru düzgün uçlar da yok piknete mi anki kesin iş.
elaw hz gelebilse park izne..
- bugün (109)
- / 4
- elektrikliyle uzun yol raporu
- menzil kaygısı bir hastalık mı
- lüks tarafta elektrikli atak
- elektrikli araç terimleri
- togg hisse değeri
- tesla ota sorunları
- kışın menzil eriyenler derneği
- servis deneyimleri hangi markada nasıl 2
- kwh nedir nasıl hesaplanır
- lüks elektrikli araç karşılaştırması
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- hızlı şarj istasyonu deneyimleri 2
- mini cooper se gerçek menzil ne
- şarj kuyruğu çilesi
- supercharger ağı işte böyle çalışıyor
- kemik gövde terimi
- one pedal sürüş keyfi
- benzinli vs elektrikli
- elektrikliyle tatil planı
- batarya garantisi ne kadar sürer
- her gün aynı süre mi şarj
- elektrikliyle uzun yolculuk
- hangi markada servis nasıl
- model y sahipleri ne diyor
- evin çektiği sigorta zammı
- audi e tron teknik servis tatli mi
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi 2
- ikinci el elektrikli araç rehberi
- menzil kaygısı gerçek mi
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar
- / 4