-
derneğin kurucusu olarak hepinizi aranıza beklerim. ankara'da -10'da togg T10x ile 100 km'de 35 kwh tüketim gördüğümü biliyor musunuz? yani 520 km menzil bir bakıyorsun 250-270 km kalmış. ama tabi bu durumu excel'de kayıt altına almış biri olarak, üşümemek daha önemli diye düşünüyorum. ısı pompalı modellerde işin içine biraz da optimizasyon görmek lazım. yoksa prize sarılı bileklik kablo sendromlu kış günlerine hazır mısınız?
- bugün (109)
- / 4
- wallbox ne kadar yakar
- kwh hesabı merak edenler
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- one pedal driving alışkanlığı
- dc hızlı şarj deneyimleri
- mercedes eqe sahipleri
- elektrikliyle uzun yol raporu
- menzil kaygısı bir hastalık mı
- lüks tarafta elektrikli atak
- elektrikli araç terimleri
- togg hisse değeri
- tesla ota sorunları
- kışın menzil eriyenler derneği
- servis deneyimleri hangi markada nasıl 2
- kwh nedir nasıl hesaplanır
- lüks elektrikli araç karşılaştırması
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- hızlı şarj istasyonu deneyimleri 2
- mini cooper se gerçek menzil ne
- şarj kuyruğu çilesi
- supercharger ağı işte böyle çalışıyor
- kemik gövde terimi
- one pedal sürüş keyfi
- benzinli vs elektrikli
- elektrikliyle tatil planı
- batarya garantisi ne kadar sürer
- her gün aynı süre mi şarj
- elektrikliyle uzun yolculuk
- hangi markada servis nasıl
- model y sahipleri ne diyor
- / 4