• bugün (107)
  1. şarj kuyruğu denince bizim burada bazen komedi gibi şeyler oluyor. atatürk havalimanı yolu, oradaki hızlı şarj cihazına sabah erken gittiğimde bile ortalık dolu, habire kavga dövüş sen ben demeyince arabayı takamıyorsun. bir kere tırpanlı dayı stopja kalmış tofaşla önüme kırıldı, lan oğlum o arabayı niye buraya çektin diyemedim. (bu tarz şarj cihazı erişim sorunu) wallbox'a geçeli rahat ettim ama sokakta şarj gerekiyor bazen, izmir'de bir tane tr sa en hizli kullanirim derken pabucum dama geldi.
   tümünü göster