-
vw'nin id'si bmw'nin ix'i derken bir de bakmışsın kwh ile kw arasındaki farkı bilmeyen kalmamış ama olsun yine de herkes ac dc diye gezio teknik terimler havada uçuşuyor, ben model 3'ün yazılım güncellemesiyle range kazandığını iddia edenlerdenim hatta.
(bkz: menzil artırma güncellemesi)
- bugün (107)
- / 4
- tek pedalla sürüş tecrübesi 2
- id 4 sahipleri ne diyor 2
- formula e ilk izlenimim
- rivian lucid türkiye yılı
- lüks elektrikli araçlar
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- ikinci el tesla alinir mi simdi 2
- voltaj freni ne işe yarar
- kış menzili düşenlere tavsiyeler
- menzil hesaplama tüyoları
- bev phev hev nedir
- kia ev6 izlenim
- tesla hisse fiyatı
- porsche taycan alınır mı wallbox düşünen
- klima açınca menzil ne kadar düşüyor
- pratik menzil hesabı nasıl yapılır
- elektrikli araç jargonuna giriş
- hızlanma bağımlılığı mı performans sancısı mı
- formula e nin geleceği ne olur 2
- fiat 500e düşünenlere not
- porsche taycan şarj kabusu mu
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- benzinli vs elektrikli makas daralıyor
- hızlı şarj istasyonlarında iki senem
- şarj kuyruğunda geçen o ebedi muhabbet
- pratik bagaj hikayeleri
- tatilde eşleşen soket
- dc hızlı şarj anıları
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- / 4