-
iki sene önce tesla model 3 aldığımda hızımı test etmek için supercharger kapısını aşındırmıştım. o zamandan beri bir swift arabasının manevrası gibi hızlı şarjın dilini kavradım. istasyonda yüzde 10'dan yüzde 80'e kadar sadece bir yemek molası alıyordum, şimdi aynı sürede aracı güncellemek ve yeni bir ota almak mümkün. çok nadiren, ama bazen oturan bir amca görüyorum 20 dakika sonunda hala çiğ köfte yiyor, yanına gidip derdini anlıyorum: abi yüzde 92 oldu kaç saattir şarj ediyoruz bitti mi? neredeyse alay eder gibi başka kullanıcıları bekleriz burda. kalk anlamı yok, bekle babam bekle. iki yıl sonunda hızla dolmaya git bir de bu kuyruğu düş.
- bugün (108)
- / 4
- formula e nin geleceği ne olur 2
- fiat 500e düşünenlere not
- porsche taycan şarj kabusu mu
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- id 4 sahipleri ne diyor
- benzinli vs elektrikli makas daralıyor
- hızlı şarj istasyonlarında iki senem
- şarj kuyruğunda geçen o ebedi muhabbet
- pratik bagaj hikayeleri
- tatilde eşleşen soket
- dc hızlı şarj anıları
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- pişmanım elektriğe geçtik de ne oldu
- lüks elektrikli araçlar abartılıyor mu
- bagajda pratiklik sıkıntıları
- aile karşı çıkıyor ne yapmalı
- ac ve dc şarj arasındaki fark
- otsv indirimi geldi mi
- togg servis ağı yorumları
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- tesla servis gerçekten zor mu
- lastik seçimi yaz kış farkı
- dc hızlı şarj nedir 2
- tatilde elektrikli araçla neler oluyor
- ioniq 5 kullanicilari ne diyor
- zoe ikinci el alınır mı şimdi
- şehirlerarası şarj molası pratikleri
- sarj kuyrugu muhabbeti
- / 4