• bugün (108)
2 entry daha
  1. iki sene önce tesla model 3 aldığımda hızımı test etmek için supercharger kapısını aşındırmıştım. o zamandan beri bir swift arabasının manevrası gibi hızlı şarjın dilini kavradım. istasyonda yüzde 10'dan yüzde 80'e kadar sadece bir yemek molası alıyordum, şimdi aynı sürede aracı güncellemek ve yeni bir ota almak mümkün. çok nadiren, ama bazen oturan bir amca görüyorum 20 dakika sonunda hala çiğ köfte yiyor, yanına gidip derdini anlıyorum: abi yüzde 92 oldu kaç saattir şarj ediyoruz bitti mi? neredeyse alay eder gibi başka kullanıcıları bekleriz burda. kalk anlamı yok, bekle babam bekle. iki yıl sonunda hızla dolmaya git bir de bu kuyruğu düş.