• bugün (109)
5 entry daha
  1. kullanan bilir ama ben gene rakamiyla yazayim. bir çarşamba sabahı anelka istasyonunda eşarj hep 43 kw'de takılı.. şarj gücü anlık veri: genelde uc zener diyoduna inanır; hava sıcak 25 derece derken yavaş yavaş dallanıp budaklanır. t10x medyası göstermiş mi gösterir ama optimizasyon karakter eğrisi: %80 sonrası can sıkıcı. on ve 15 dakikada 7 kw/km ben zaten evde waif almadım mı? p'iime ben excel çetelesi tutarım beyler unutma, üç aydır en iyi pin 199kw gördüm sıfırlandı yaban hayatında. kesintisiz DC kültürüne oturmamış bu ülkede hale; teoride hızlı şarj: pratikte gazlı lokantada garsondur olma yuvası.