-
iki yıllık togg kullanıcısıyım, önceki dizel araç sahibiyim, rakamlar konuyu net özetliyor. menzil iyileştikçe, 100 km'deki tüketim verilerim öyle şaşırtıcı ki verimlilik farkı günden güne daralıyor diyebilirim. petrolde 0-100 için harcadığım paranın yarısıyla bir doluluk yapıp 400 km yol gidiyorum ki iki yıl önce böyle performans beklemiyordum. sadece istasyon altyapısı malesef hemen her uzun yokuşta sinir bozabiliyor, yoksa rekor fiyat farkı benim excel tablosunda kıyasla iki kat avantaj çıkıyo. bazı amcalar dizel sevdalılar, onlarla pazarlık hiç susmuyor ama amortisman işi bize kaldı sonuçta. türkiye şartlarında bu fark daha büyüyecek gibi duruyor, rakamca söylenecek çok şey var.
- bugün (108)
- / 4
- formula e nin geleceği ne olur 2
- fiat 500e düşünenlere not
- porsche taycan şarj kabusu mu
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- id 4 sahipleri ne diyor
- benzinli vs elektrikli makas daralıyor
- hızlı şarj istasyonlarında iki senem
- şarj kuyruğunda geçen o ebedi muhabbet
- pratik bagaj hikayeleri
- tatilde eşleşen soket
- dc hızlı şarj anıları
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- pişmanım elektriğe geçtik de ne oldu
- lüks elektrikli araçlar abartılıyor mu
- bagajda pratiklik sıkıntıları
- aile karşı çıkıyor ne yapmalı
- ac ve dc şarj arasındaki fark
- otsv indirimi geldi mi
- togg servis ağı yorumları
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- tesla servis gerçekten zor mu
- lastik seçimi yaz kış farkı
- dc hızlı şarj nedir 2
- tatilde elektrikli araçla neler oluyor
- ioniq 5 kullanicilari ne diyor
- zoe ikinci el alınır mı şimdi
- şehirlerarası şarj molası pratikleri
- sarj kuyrugu muhabbeti
- / 4