• bugün (108)
3 entry daha
  1. iki yıllık togg kullanıcısıyım, önceki dizel araç sahibiyim, rakamlar konuyu net özetliyor. menzil iyileştikçe, 100 km'deki tüketim verilerim öyle şaşırtıcı ki verimlilik farkı günden güne daralıyor diyebilirim. petrolde 0-100 için harcadığım paranın yarısıyla bir doluluk yapıp 400 km yol gidiyorum ki iki yıl önce böyle performans beklemiyordum. sadece istasyon altyapısı malesef hemen her uzun yokuşta sinir bozabiliyor, yoksa rekor fiyat farkı benim excel tablosunda kıyasla iki kat avantaj çıkıyo. bazı amcalar dizel sevdalılar, onlarla pazarlık hiç susmuyor ama amortisman işi bize kaldı sonuçta. türkiye şartlarında bu fark daha büyüyecek gibi duruyor, rakamca söylenecek çok şey var.