• bugün (108)
3 entry daha
  1. bizim mahallede bir tane taycan görmüştüm, adam wallbox başında saatlerce bekliyordu, bizim atto 3 yarım saatte doluyor. herhalde o fiyata o kadar sorun yaşamak istemem. bu tarz bakınız pahalı araba lüks şarj demek değil, bu tarz bakınız wallbox şart, bu tarz bakınız elektrikli araçlarda altyapı eşit değil.