• bugün (109)
  1. alınır tabi ama batarya verimliliği ve menzil değerleri bugünün standartlarının biraz gerisinde kalmış durumda. ben togg t10x kullanırken şarj ağında rekabet arttıkça audinin gerçek menzil sıkıntısı var, iyi düşünün derim.
   tümünü göster